web statistics

Je wilt gewoon eens met iemand sparren over hoe dingen aan te pakken. Je zit met je handen in het haar. Hoe tot een concept te komen? Wat is de inhoud van een brochure en kies ik de juiste uitstraling? Breng ik mijn boodschap wel goed over en wat is mijn boodschap eigenlijk? Soms is er onvoldoende tijd, menskracht of kennis in de organisatie aanwezig om te 'klankborden'.

Kritische vragen, hulp bij het opzetten van een format, formuleren van de kernboodschap en kerndoelgroep. Het zijn net die dingen die u een stapje verder kunnen helpen. GOEDDOELGERICHT kunt u gewoon per uur inhuren, waardoor u van gedachten kunt wisselen met iemand uit het veld, iemand met kennis van zaken. Een kleine investering maar effectief en tijdbesparend voor uzelf.



begrippenlijstliteratuur en linksvraagbaaklinksvraagbaak
voorproductiebegeleiding
voorlichting versus fondsenwervingethiek en respect in fondsenwervingfondsenwervend televisieprogrammavoorproductie mediareportageleergang goed doel en televisiebetrokkenheid realiseren en behouden
marketingcommunicatieconceptingfondsenwervingvoorlichtingmedia en non profitcreatief klankbord
disclaimercolofoncontactalgemene voorwaarden
advies
meisje in Kenia fotografie Carla van de Vijver
over goeddoelgerichtadvies
voor wietraining
contactmediareportage
homekennis

 

Creatief klankbord