web statistics

Hoe bereikt u dat uw doelgroep de door u gewenste actie verricht? Het lijkt soms gemakkelijk maar toch valt hier vaak winst te behalen. Wie is eigenlijk uw doelgroep? Wat motiveert uw doelgroep? Hoe bindt u uw doelgroep? Allemaal vragen waarover het soms fijn is om met een buitenstaander met kennis van zaken te kunnen sparren. Met iemand die kritisch kijkt met kennis van de markt maar zonder organisatieblindheid.

Carla van de Vijver van Goeddoelgericht weet als geen ander hoe marketing bij een goed doel werkt. Door jarenlange ervaring bij het Liliane Fonds kan zij beamen dat 'goede doelen marketing' een van de meest verfijnde vormen van marketing is. Met minimale middelen het maximale bereiken terwijl elke stap te verantwoorden moet zijn. Dit op zowel ethisch vlak als financiƫel vlak. Een boeiend samenspel. Goeddoelgericht weet de koppeling te leggen tussen marketing en andere beleidsterreinen binnen de organisatie.

 



begrippenlijstliteratuur en linksvraagbaaklinksvraagbaak
voorproductiebegeleiding
voorlichting versus fondsenwervingethiek en respect in fondsenwervingfondsenwervend televisieprogrammavoorproductie mediareportageleergang goed doel en televisiebetrokkenheid realiseren en behouden
marketingcommunicatieconceptingfondsenwervingvoorlichtingmedia en non profitcreatief klankbord
disclaimercolofoncontactalgemene voorwaarden
advies
meisje in Kenia fotografie Carla van de Vijver
over goeddoelgerichtadvies
voor wietraining
contactmediareportage
homekennis

 

Marketing