web statistics

Raken = betrekken = bewegen. Hoe kan ik iemand raken? Wanneer is iemand echt betrokken? Wat maakt dat iemand tot actie overgaat en betrokken blijft? Authenticiteit en oprechtheid zijn belangrijke sleutelwoorden hierin. Kortom: hoe krijg en behoud ik intrinsiek betrokken donateurs? In deze training ‘speel’ je met betrokkenheid. Wat maakt jou betrokken en hoe kun je dit doorgeven?

Na deze training kun je benoemen wat belangrijke facetten zijn die jouzelf raken en je weet, als intermediair, deze door te vertalen om anderen bij je doel te betrekken.

Voor wie?
Voor eenieder die direct of indirect betrokken is bij de communicatie over zijn/haar organisatie en werkveld of hier direct of indirect voor verantwoordelijk is.

Inhoud training
- geefmotivaties
- segmentatiemodellen
- levenscyclus donateur
- loyaliteit

Praktische aspecten
Aantal dagen: 2
Locatie:           Utrecht
Startdatum:    GOEDDOELGERICHT VERZORGT GEEN OPEN TRAININGEN MEER             
Prijs:                 € 899,- per deelnemer
                           Prijs is incl. trainingsmateriaal, dagaccommodatie en lunch en excl. BTW
Algemeen:       minimaal 4 deelnemers

 

 

                                                                                                                    meer informatie




begrippenlijstliteratuur en linksvraagbaaklinksvraagbaak
voorproductiebegeleiding
voorlichting versus fondsenwervingethiek en respect in fondsenwervingfondsenwervend televisieprogrammavoorproductie mediareportageleergang goed doel en televisiebetrokkenheid realiseren en behouden
marketingcommunicatieconceptingfondsenwervingvoorlichtingmedia en non profitcreatief klankbord
disclaimercolofoncontactalgemene voorwaarden
training
kinderen in Cambodja fotografie Carla van de Vijver
over goeddoelgerichtadvies
voor wietraining
contactmediareportage
homekennis

 

Betrokkenheid realiseren en behouden