web statistics

Ethiek en resultaten zijn twee onmisbare elementen van de fondsenwerving. Wat ‘scoort’ en wat is ethisch verantwoord? Soms liggen deze elementen mijlenver uit elkaar en soms raken ze elkaar nauw. Welke norm hanteer je en hoe stel je die norm vast?

Na deze training kun je zelf verwoorden wat voor jezelf en je organisatie onder ethiek valt en heb je kennis van de elementen die jouw ethisch uitgangspunt onder spanning kunnen zetten. Van hieruit kun je de normen bepalen die je zullen helpen bij het maken van toekomstige keuzes.

Voor wie?
Voor eenieder die direct of indirect betrokken is bij de communicatie over zijn/haar organisatie en werkveld of hier direct of indirect voor verantwoordelijk is.

Inhoud training
- ethiek passend bij de visie van de organisatie
- effect van meer/minder ethiek of meer/minder wervende elementen in de boodschap
- culturele waarden en diversiteit
- bewust kiezen en gevolgen overzien

Praktische aspecten
Aantal dagen: 1
Locatie:           Utrecht
Startdatum:    GOEDDOELGERICHT VERZORGT GEEN OPEN TRAININGEN MEER      
Prijs:                 € 479,- per deelnemer
                           Prijs is incl. trainingsmateriaal, dagaccommodatie en lunch en excl. BTW
Algemeen:       minimaal 4 deelnemers

 

 

                                                                                                                    meer informatie




begrippenlijstliteratuur en linksvraagbaaklinksvraagbaak
voorproductiebegeleiding
voorlichting versus fondsenwervingethiek en respect in fondsenwervingfondsenwervend televisieprogrammavoorproductie mediareportageleergang goed doel en televisiebetrokkenheid realiseren en behouden
marketingcommunicatieconceptingfondsenwervingvoorlichtingmedia en non profitcreatief klankbord
disclaimercolofoncontactalgemene voorwaarden
training
kinderen in Cambodja fotografie Carla van de Vijver
over goeddoelgerichtadvies
voor wietraining
contactmediareportage
homekennis

 

Ethiek en respect in fondsenwerving